donderdag 11 oktober 2018

Oude hobby

Zoals ik al eerder vertelde ben ik afgelopen zaterdag op de 90ste verjaardag van onze oude buurvrouw Anny geweest en heb daar een flink aantal foto's gemaakt zodat ik daar een boek van kan maken.  Dus heb ik een van mijn oude hobby's opgepakt dus ga ik een fotoboek maken voor Anny als een soort eeuwige herinnering. Niet alleen voor haar (helaas is ze dement😢😢) maar vooral haar vriendin Annie mocht de tijd komen dat der vriendin er niet meer is. Zie foto's van het begin





Naast de beide dames komt iedereen die op het feest zijn geweest dus er zullen nog veel bladeren volgen maar die zullen hier helaas niet getoond worden. Dat heeft te maken met het feit dat er mensen op staan die wel in het boek willen maar niet op het internet en dat snap ik.

Naast deze hobby heb ik nog 2 andere hobby's namelijk haken en mijn 2 lieve konijnen Pil en Ref maar daar kom ik in een volgende blog op terug.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten