vrijdag 7 december 2018

Afgelopen weken

De afgelopen weken heb ik redelijk veel mee gemaakt, zijn we op vakantie geweest en heb ik een aantal media he besluiten genomen die de toekomst zullen beïnvloeden. Zal proberen het per onderdeel bespreken.

Medische besluiten
Mijn klaring uit mijn 24 uurs urine bleek 16 te zijn en dat is en was super goed nieuws want dat betekend dat ik voorlopig niet aan de dialyse hoef en dat ook een transplantatie op de lange baan geschoven kan worden. Dus we hebben we besloten dat we het traject in Nijmegen stop zetten, nou ja op een heel laag pitje. Op zich voel ik me redelijk goed, behalve de dystrofie die steeds erger lijkt te worden, maar sinds een paar dagen is duidelijk hoe dat komt. Het blijkt dat de dystrofie reageerd op mijn chronische nierinsufficientie stadium 5. Voor mij vallen de puzzel stukjes langzaam op zijn plaats omdat ik altijd het vermoeden heb gehad dat het met elkaar samen hangt. Dat blijkt dus ook het geval.

Vakantie
Ik ben vorige week een midweek op vakantie geweest samen met mijn moeder, we hebben genoten van de rust maar ook goede gesprekken gehad over mijn gezondheid en een hoop andere zaken. Verder zijn se op kraamvisite geweest bij een oude buurvrouw van mijn moeder en wat een dropvetertje is dat kleine mannetje. We hebben ook zijn grote broer gezien en dat was heel gezellig want die knul was op zeer regelmatige basis bij mama. Verder zijn we wezen winkelen en helaas ben ik toen over mijn grenzen heen gegaan en dat heb ik geweten omdat ik heel veel last van mijn benen en voeten heb gehad, maar het was ook gezellig om even samen te winkelen.

Sinterklaas
Allle sinterklaas cadeautjes zijn bij de kinderen en heb van allemaal gehoord dat ze er allemaal heel blij mee waren. Ik heb voor de kinderen een klein en groot potlood met stiften, casco, uiterlijk, lijm en voor de 2 jongste hebben we stempelsetjes gekocht. Zie hieronder de foto's





Voor kleine Luuk een schattig mannetje van 10 maanden heb ik een hondje gemaakt.



Op dit moment gaat het redelijk met mij behalve dat ik een enorme hoofdpijn heb en het bleek dus vandaag bij de fysiotherapeuten dat mijn nek helemaal vast zit. Ze heeft geprobeerd mijn nek wat meer ruimte te geven en verder begonnen om mijn nek los te maken maar dat zal nog wel een flink aantal behandelen kosten.

Nou even over mijn keuken het nieuwe blad komt als het goed is donderdag 20 december en als het dan het goede blad is betekend dat dat de keuken na 3 en halve maand eindelijk af is. Dus ben heel nieuwsgierig of het nu allemaal goed gaat maar we zullen het zien

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten