woensdag 7 november 2018

Nieuw keukenblad😠

Gisteren zou het nieuwe keukenblad voor mijn aangepaste keuken komen, monteur was er om half 11 dus ik had zo iets van nou dat gaat goed komen vandaag. Na het losmaken van het oude blad, het verwijderen van een aantal laden maakte de  monteur de verpakking van het nieuwe blad open. Geloof het of niet maar het was een verkeerd blad, de uitsparing was er namelijk niet uitgedaagd en dus moest het blad terug naar de fabriek.

Uiteindelijk iemand van de planning gesproken van Pronk Ergo en die goede man kon me niet vertellen wanneer het blad  nu zou worden geplaatst en het is mogelijk dat dat dus pas volgend jaar gebeurd.  Die man zei het ook nog alsof het de normaalste zaak van de wereld was nou ik vind van niet, maar ja wat kun je doen. Heb ze nu de tijd gegeven om het blad voor 14 december te plaatsen, mocht dat niet lukken ga ik de media opzoeken misschien dat ze dan wat harder lopen.

Ik ben nu alleen maar teleurgesteld en niet eens meer boos😲😲😲😲

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten